Warszawa, 5 października 2016Maksymalny efekt w minimalnej formiePoznaj nowości od Etam: podkłady oraz puder Minimalist i AeromistCzasy, kiedy jesienny makijaż był ciężki i mocno kryjący już dawno za nami. Panujący obecnie
Informacja prasowa18 czerwca 2019, WarszawaPraca biurowa? Sprawdź, jak uniknąć żylakówPracujesz codziennie wiele godzin przy biurku? Wiedz, że w ten sposób możesz nabawić się wielu kłopotliwych schorzeń. Jednym z nich mo
Warszawa, 16 listopada 2017 Jak odmłodzić wygląd skóry wokół oczu?Problem opadających powiek górnych oraz nadmiaru skóry zgromadzonej w powiekach dolnych nie są wyłącznie oznaką starzenia, ale stanowią także problem na
Informacja prasowaWarszawa, 10 października 2016„zadBA!j o sylwetkę” – nie daj się cellulitowi! Każda kobieta marzy o idealnej figurze – pozbawionej zbędnych kilogramów i cellulitu. Jednak nie każda z nas jest gotowa
DIETA DOBRA DLA SERCASerce utrzymuje bez przerwy przepływ 4- 5 litrów krwi przez układ krwionośny. Kurczy sie na dobę 100 tysięcy razy, przepompowywując ok. 10 tysięcy litrów krwi. W ciągu życia człowieka serce kurczy się
5 ponadczasowych zasad pielęgnacji skóryGładka i elastyczna skóra pełna blasku jest nie tylko domeną młodości. Codzienna pielęgnacja dostosowana do potrzeb, bogata w składniki odżywcze dieta oraz profesjonalne zabiegi profi
Informacja prasowa, 22.02.2018Każdy pobyt poza domem, a tym bardziej pobyt w szpitalu może być stresujący. Już sam planowany zabieg czy operacja mogą powodować niepokój, dochodzi do niego stres związany ze zmianą miejsca po
Warszawa, 19 października 2017 Rozstępy – nieestetyczny problem nastolatek, kobiet w ciąży i nie tylkoZaburzenia gospodarki hormonalnej, częste zmiany diet, szybki przyrost wagi oraz nieregularne kontrolowanie stanu kondycji s
Kosmetyki różane łagodzą i uspokajająRóża damasceńska wykazuje działanie łagodzące i uspokajające, poza tym wzmacnia naczynka krwionośne. Dlatego zarówno woda, jak i olejek z płatków tego kwiatu, wykorzystywane są do
Epidemia COVID-19 zmieniła dotychczasowe zwyczaje zdrowotne, społeczne, ale także urodowe. Branża „Beauty” z jednej strony przeżywa rozwój sprzedaży w sklepach internetowych, a z drugiej jako dostawca dóbr często luksusowy