INFORMACJA PRASOWABolesławiec, 28 lipca 2017 r.Twarde lądowanie – jak poradzić sobie z kontuzją kolana?Zdrowe stawy, silne mięśnie i prosty kręgosłup? W dzisiejszych czasach niełatwo zadbać o te aspekty naszego zdrowia.
Informacja prasowa Wrocław, 24 lutego 2021 r. Innowacyjna firma telemedyczna Nestmedic, producent mobilnego urządzenia KTG Pregnabit przyłącza się do kampanii „Tele Serce – Serce pod kontrolą”. Projekt ma na celu promoc
Wiele kobiet spodziewających się dziecka często boryka się z problemami,które powodują bezsenność. Kłopot z ułożeniem ciała i bóle kręgosłupa sprawiają,że noce przyszłych mam stają się coraz krótsze, choć zapotr
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 9 listopada 2017 r. Szukasz informacji o chorobie Gauchera? – powstała nowa strona internetowaMa powszechne objawy, jednak jej rozpoznanie może trwać nawet 10 lat. Mimo że, choroba Gauchera jest
Informacja prasowaPaznokcie jak nowe na wyciągnięcie rękiSłońce, słona woda, zmiana diety nie sprzyjają kondycji paznokci, a regularne wizyty na basenie mogą zwiększyć podatność na zachorowanie na grzybicę. Jeśli Twoje
Jak często powinno pić małe dziecko i ile płynów dziennie jest mu potrzebne? Od kiedy dziecko potrzebuje dodatkowych płynów? W jakich ilościach podawać napoje? Co wybrać, aby zachęcić dziecko do picia, a jednocześnie wyro
SMART walka z jesienno-zimowym przesileniemNie od dziś wiadomo, że eksperci zalecają spożywanie 5 porcji warzyw i owoców dziennie. Sprostanie temu nie sprawia nam zwykle większego problemu w okresie letnim, gdy stragany uginają
MATERIAŁ PRASOWYGdy na zewnątrz mróz i zawierucha otul swą twarz i delikatne partie ciała nadając im odpowiednią gęstość, sprężystość i elastyczność. Już dziś jest to możliwe! Dynamicznie rozwijająca się dziedzina
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 4 kwietnia 2018 r. Stereotypowo zabiegi z zakresu medycyny estetycznej były „zarezerwowane” niemal wyłącznie dla kobiet. Od kilku lat obserwuje się jednak znaczny wzrost świadomości męskiej czę
Epidemia COVID-19 zmieniła dotychczasowe zwyczaje zdrowotne, społeczne, ale także urodowe. Branża „Beauty” z jednej strony przeżywa rozwój sprzedaży w sklepach internetowych, a z drugiej jako dostawca dóbr często luksusowy