Wiadomości branżowe

Rusza XII edycja kampanii ?Zdrowe Zatoki?

Startuje XII edycja ogólnopolskiej kampanii „Zdrowe Zatoki” organizowanej pod patronatem marki Ibuprom Zatoki. W internetowym głosowaniu zostały wyłonione miasta, które w najbliższych miesiącach odwiedzi nowoczesny gabinet diagnostyczny. Z bezpłatnych badań laryngologicznych oraz konsultacji ze specjalistami będą mogli skorzystać mieszkańcy Łodzi, Lublina, Tarnowa, Gliwic, Gdańska i Poznania.MOBILNY GABINET ZNOWU W TRASIETrasa specjalnie przystosowanego, mobilnego Gabinetu Zdrowych Zatok wyposażonego w nowoczesny sprzęt do badań termowizyjnych, podobnie jak w ubiegłych latach została wyłoniona przez konsumentów w internetowym głosowaniu. W plebiscycie trwającym do początku października wzięło udział ponad 27 200 internautów. Spośród 18 rywalizujących miejscowości wybrali oni 6, które znalazły się na tegorocznej trasie Gabinetu. Pierwszym bezpłatne badania odbędą się w Łodzi w weekend 15-17 listopada.Kampania edukacyjna „Zdrowe Zatoki” zajmuje strategiczne miejsce w naszych planach na każdy rok. Akcja cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem Polaków od wielu lat, co potwierdza, że tego typu działania są bardzo potrzebne

Startuje XII edycja ogólnopolskiej kampanii ?Zdrowe Zatoki? organizowanej pod patronatem marki Ibuprom Zatoki. W internetowym głosowaniu zostały wyłonione miasta, które w najbliższych miesiącach odwiedzi nowoczesny gabinet diagnostyczny. Z bezpłatnych badań laryngologicznych oraz konsultacji ze specjalistami będą mogli skorzystać mieszkańcy Łodzi, Lublina, Tarnowa, Gliwic, Gdańska i Poznania.

MOBILNY GABINET ZNOWU W TRASIE

Trasa specjalnie przystosowanego, mobilnego Gabinetu Zdrowych Zatok wyposażonego w nowoczesny sprzęt do badań termowizyjnych, podobnie jak w ubiegłych latach została wyłoniona przez konsumentów w internetowym głosowaniu. W plebiscycie trwającym do początku października wzięło udział ponad 27 200 internautów. Spośród 18 rywalizujących miejscowości wybrali oni 6, które znalazły się na tegorocznej trasie Gabinetu. Pierwszym bezpłatne badania odbędą się w Łodzi w weekend 15-17 listopada.

Kampania edukacyjna ?Zdrowe Zatoki? zajmuje strategiczne miejsce w naszych planach na każdy rok. Akcja cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem Polaków od wielu lat, co potwierdza, że tego typu działania są bardzo potrzebne ? z punktu widzenia marki i konsumenta ? mówi Katarzyna Pietrzak z USP Zdrowie –Dla nas, możliwość bezpośrednich spotkań z konsumentem i zaoferowania mu bezpłatnych badań jest bardzo ważna.

W poprzednich edycjach kampanii z bezpłatnych badań termowizyjnych i konsultacji laryngologicznych skorzystało ponad 83.000 osób.

Za działania reklamowe kampanii odpowiada agencja Red 8. Za organizację i koordynację eventów odpowiada agencja CAM Media. Zakup i planowanie mediów powierzony został domowi mediowemu Starcom, aktywnościami Digital zajmuje się Connectmedica. Komunikację PR koordynuje agencja MSLGROUP. Aktualne informacje o kampanii są dostępne na stronie internetowej:

http://www.zdrowezatoki.pl

O AKCJI

Kampania ?Zdrowe Zatoki?, pod patronatem marki Ibuprom Zatoki, jest realizowana od 2003 roku.
Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków nt. specyfiki zapalenia zatok przynosowych i metod jego rozpoznawania, zwrócenie uwagi na konieczność podejmowania działań profilaktycznych oraz stosowania właściwej diagnostyki i leczenia. W tegorocznej edycji szczególny nacisk zostanie położony na edukację związaną z umiejętnym rozpoznawaniem już pierwszych objawów, które mogą świadczyć o zapaleniu zatok, jak np. katar, zatkany nos, ból w okolicy zatok przynosowych czy utrata węchu. Ta wiedza pozwala uniknąć groźnych powikłań. Jest to jedyna kampania, która tak wnikliwie porusza zagadnienia związane z problemami bólów i zapalenia zatok.

A to już wiesz?  Sucha i swędząca skóra? To może być AZS

Nad merytorycznym przebiegiem kampanii czuwa Rada Programowa, którą tworzą prof. dr hab. med. Dariusz Jurkiewicz, Kierownik Kliniki Otolaryngologicznej WIM CSK MON w Warszawie, dr n. med. Piotr Rapiejko specjalista otolaryngolog. Konsultacje w zakresie badań termowizyjnych prowadziła prof. dr. hab. med. Anna Jung, prezydent Europejskiego Towarzystwa Termologicznego oraz prezes Polskiego Towarzystwa Diagnostyki Termograficznej w Medycynie.

 

Źródło Zdrowe Zatoki. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy