Wiadomości branżowe

Jak Polacy postrzegają grypę?

Irokez na głowie, półprzytomne oczy, czy może zuchwale podstępne usta ? jak Polacy wyobrażają sobie oblicze Grypy? W pierwszych 2 tygodniach, już ponad 8 tysięcy internautów wzięło udział w konkursie marki Gripex, w którym, przy pomocy specjalnej aplikacji, mogą stworzyć swój własny portret Choroby. Akcja potrwa do 4 lutego.

Jak wygląda Grypa? Na to pytanie starają się odpowiedzieć Polacy dzięki aplikacji zamieszczonej na stronie: www.portretgrypy.pl. Wybierane do sportretowania cechy, są symptomatyczne właśnie dla grypy.

Rysopis Grypy

Proces tworzenia rysopisu Choroby przebiega w zabawnej i angażującej formie. Spośród wielu znaków szczególnych Grypy, internauci mogą wybierać na przykład pomiędzy:

  • ?Zdradziecko wysuszonym? a ?alarmująco nabrzmiałym? nosem
  • Oczami ?wybałuszonymi?, czy też ?złowrogimi?
  • ?Wściekle zaciśniętymi? a ?ozięble perfidnymi? ustami

Gotowe portrety można przesyłać za pomocą natywnej aplikacji, a także udostępniać za pomocą Facebooka.

Tegoroczna kampania pokazuje, że temat grypy i przeziębienia można przedstawić w sposób humorystyczny i nieszablonowy. Ponad 8 tysięcy uczestników konkursu, już w 2 tygodnie, to najlepszy dowód na to, że konsumenci doceniają oryginalne i zabawne podejście do komunikacji. Liczymy na dalsze zaangażowanie Internautów ? mówi Monika Gąska, Product Manager USP Zdrowie.

Realizacją kampanii zajmuje się Connectmedica a o zakup media zadbał dom mediowy Starcom.

Źródło Gripex. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy